Suzuki Spalsh

Itt mindent megtalálsz a Suzuki Splash-ről amit csak tudni akarsz. Ha van valami mégis ami hiányzik, vagy szeretnéd, hogy itt legyen, azt írd meg a suzuki.splash@freemail.hu címre. Köszönjük!

A Splash-ről


Szebb és csobb !

Csupa öröm. 
Ahogy körülnézel és kicsit magasabbról látsz mindent. 
A forma, a tér, az élmény, a lehetőségek. 
Aztán a megérkezés biztonsága és öröme. 
Te is érzed. 
Ők is érzik. 

Mire vársz? Csobbanj! 






Változnak az idők, manapság már az olcsó autók sem olyanok, mint régen... 

Emlékeznek még a csupa szöglet, csupa műanyag autókra? 
Most egy, ettől eltérő autóról lesz szó, a Suzuki Splash-ről. 
Ötödik hónapja a magyar utakon a Splash, ami a Suzuki Wagon utódjaként aposztrofált autó, melyre az elmúlt hónapokban a tesztvezetéseken többen voltak kíváncsiak, mint a több milliós 
luxus autókra. 
Hiába, ez a magyar valóság. Ez nem álom, még csak óriási lottónyeremény sem szükségeltetik, hogy egy megfizethető, kis fogyasztású autója legyen a családnak. 



Modern, kedves, arányos 

Most a hagyományos dicshimnuszok helyett az elmúlt öt hónapban a tesztvezetőink tapasztalatit osztjuk meg Önökkel! 

Az első, ami vezetés közben először mindenkinek feltűnik, hogy milyen jó érzés magasan ülni, és remekül kilátni. 
Kézre állnak műszerek, a műszerfal logikus belső elrendezését csak a retro stílusban megtervezett fordulatszám mérője bontja meg. Talán ez a fő dolog, amelyen a közvélemény leginkább két párta szakad. Valakinek ugyanis nagyon tetszik ez a bohókás megoldás, de vannak akik, nagyon idegenkednek tőle. 

A másik, amit szinte az összes tesztvezetőnk hangsúlyozott, hogy belülről tágasabb, mint amilyennek kívülről tűnik. Fura, de a Splashben a rövidebb tengelytáv ellenére is több hely van, ráadásul a csomagtartója sem kisebb, mint a Swifté. A magas tető miatt kicsit magasabbra tehették az ülések ülőlapját, ezért jobban lóbálhatják az utasok a lábukat, és ezért érződik nagyobbnak lábtér, fejtér probléma értelemszerűen kizárva; a Splash-ben négy felnőtt ember és 225 liter csomag minden további nélkül kényelmesen elfér. 


A harmadik kérdéskör egy autó választásakor mindig a csomagtartó. Valóban a Splash nem egy kombi autó csomagtartójával rendelkezik, de nem is ezt várjuk el tőle. Viszont a hátsó ülés 2:3 arányban dönthető. Ha lehajtjuk, több mint egy köbméteresre duzzad a csomagtér. Már csak az a kérdés, sík-e az alja, meg hogy nehéz-e dönteni. Jelentem, dönteni könnyű, elsőre sem tartott tovább másfél másodpercnél, a lefektetett ülések hátlapja pedig tökéletesen sík felületet képez a csomagtérrel, lehet ujjongani. 

225 literes, az üléseket ledöntve pedig több mint egy köbméter, és tökélsetesen sík 


A csomagtartó alatt egy ügyes tároló rekesz is található, amely praktikus helyet biztosít olyan dolgoknak, amelyet a csomagtartó nyitásakor nem szeretnénk, mások szeme elé tárni. 
A Splash tehát módfelett praktikus, és ennél a modellnél minden bizonnyal ez a legfontosabb. De nem árt, ha egy picit szeretni is lehet. 


Szép, szép, de milyen autó? Most kiderül! 

A cseppalak jópofa, és nagy belső teret ígér 
A külső formaterv is látványos. A karosszéria formája, a most divatos csepp alakú autókra hasonlít, ám a „mi autónknak” a hosszúkás, érdekes alakú féklámpák miatt sokkal szebb lett a feneke. 
A Splash modern, fiatalos, mókás, kedves élőlény. Közel a Swifthez, és fényévekre a jó öreg Wagon R+-tól. 

Mit várhat az ember műszaki szempontból egy nagyjából kétmilliós autótól? A Splash jópofa és praktikus, ezen felül csak azt remélhetjük, hogy rendesen lehet használni, úgy, mint egy igazi autót. Szerencsére ennek a követelménynek meg is felel. 

Az egytonnás kasztnihoz illik a 86 lóerős egykettes 
Az 1,2-es, 86 lóerős motor – van a palettán egyliteres, 65 lovas benzines és 1,3-as, 75 lovas dízelmotor is – nem túl erős, de annyi bőven van benne, hogy ne küszködjön az egytonnás kasztnival. Háromezres fordulat alatt ne is próbálkozzunk, nem fog gyorsítani, háromezertől felfelé azonban egész jól húz, nem is hangos. 


Az ötsebességes váltó nagyon jó helyen van, magasan, a kezünk ügyében, alig kell elengedni a kormányt, amikor váltunk. Viszonylag rövid utakon jár. 

A futómű szerencsére elég jó, ami nem csoda, ugyanazt a technikát tették a Splash alá, ami a Swift alatt is van. A Splash rugózását ennek ellenére kicsit feszesebbnek érezhető, a magasabb súlypont ellenére sem dülöngéljen vészesen. A csillapítása a feszesítés ellenére is elég jó, csak a nagyobb fekvőrendőrökkel kell vigyázni, a sima kátyúkkal egyáltalán nincs gond. 

A Wagon R kényszermegoldás volt, praktikus eszköz, aminél nem sok olcsóbb alternatíva kínálkozott, ez meg egy kedves, jópofa kisautó lett. Szerencsére a használhatóságából semmit sem veszített, sőt! 
Mindenki, aki szeretné kipróbálni a csobbanás élményét, jöjjön, győződjön meg! Telephelyeinken,
 Tatabányán, Tatán, Komáromban ésSiófokon munkatársaink szívesen bemutatják Önnek a Suzuki család új tagját a Splah-t. 

Kukucskáljon be Ön is, , nézegesse, méregesse, ami érthető, hiszen a Splash sok csodás autóval és a hozzájuk kapcsolódó szép álmokkal szemben nagyon konkrét ígéretet hordoz: neked is lehet. 


Ha van hozzászólásod akkor azt írd meg nekünk a: suzuki.splash@freemail.hu címre!




Weblap látogatottság számláló:

Mai: 5
Tegnapi: 4
Heti: 40
Havi: 10
Össz.: 14 028

Látogatottság növelés
Oldal: A Suzuki Splash-ről
Suzuki Spalsh - © 2008 - 2024 - splash.hupont.hu

A HuPont.hu segítségével egyszerű a honlap készítés! Programozói tudás nélkül is: Honlap készítés

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »